دانلود سریال جم تی وی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت دانلود سریال جم تی وی


سپاهان درب
امضای قرارداد نوسازی پالایشگاه تبریز با کره ای ها
شهادت یک پلیس در درگیری با اشرار مسلح در بم
بازتاب و تأثیرات حضور امام رضا(ع) در ایران چه بوده است؟

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

شرکت‌ مهندسی و ساختمان اس کی در کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که با شرکت پالایش نفت تبریز قراردادی به ارزش ۱.۶ میلیارد دلار برای نوسازی و ارتقای پالایشگاه تبریز امضا کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه یک مامور نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح در بم به شهادت رسید، گفت: آیین تشییع پیکر مطهر شهید استوار دوم محمد حسین رئیسی روز جمعه ۱۳ مرداد ماه در مصلای بم برگزار می‌شود.

روشن است که سیاست امام در این سفر تنها به افشای سیاست های خائنانه مأمون محدود نمی شد، بلکه در این هجرت اهداف عالی دیگری نیز مورد توجه امام رضا(ع) قرار گرفت که از جملة آنها تلاش برای برقراری پیوند با ایرانیان متمایل به تشیع و تبدیل خراسان بزرگ به کانون تشیع و تلاش برای تحکیم مبانی عقیدتی و کلامی شیعه با استفاده از فرصت ولیعهدی بوده است.

بانک مرکزی چاپ و انتشار هرگونه برگه تبلیغاتی را که تداعی کننده طرح واقعی اسکناس و چک پول رایج کشور باشد، ممنوع اعلام کرد.

زنان نیمی از جمعیت فعال در کشور را از آن خود کرده‌اند و هرچند در سال‌های دور، سهم آنان از تولید ناخالص ملی ناچیز بود، در سال‌های اخیر، بروز و ظهور فعالیت‌های اقتصادی زنان، بیش از گذشته شده است. با وجود این، به دلیل جایگاه ممتاز زنان در نظام خانواده، قانون به فعالیت اقتصادی و اشتغال آنان نیز با نگاه خاص توجه کرده است.

نبرد سنگین ارتش سوریه با داعش در جنوب شرق الرقه و ادامه پیشروی های نیروهای سوری در حومه حمص از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی از تصویب طرح توزیع مواد مخدر دولتی در این کمیسیون خبر داد.

جزئیات طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ اعلام شد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر لرستان گفت: تصادف در محور ازنا ـ الیگودرز ۶ نفر مصدوم برجای گذاشت.

صنعت سنگ آهن به عنوان یکی از صنایع بنیادی و مهم بازار سرمایه، وقتی اهمیتش دوچندان شد که در سند چشم انداز 1404 و در طرح جامع فولاد، مقرر شد که ظرفیت تولید فولاد کشور به 55 میلیون تن برسد. بر این اساس می بایست برای تامین این مقدار فولاد کشور علاوه بر افزایش ظرفیت معادن، طرح های جدیدی برای توسعه در این صنعت نیز تعریف می شد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/